Μια φορά και έναν καιρό, προσπαθούσα να εξηγήσω το κλιμακωτό σχήμα που είχαμε εντοπίσει στο ποίημά μας και οι μαθητές μου δεν μπορούσαν να το κατανοήσουν. Να το δείχνω , να το ξαναδείχνω, να το εξηγώ , να το ξαναεξηγώ...τίποτα! Στο επόμενο μάθημα λοιπόν , έφερα cd player. Θα προσπαθούσα να το διδάξω αλλιώς. Το " Δεν ξέρω πόσο σ'αγαπώ" ξεκίνησε να παίζει, ενώ τους είχα πει να ακούσουν το ρεφρέν με μεγάλη προσοχή. " 'Ηταν μια σπίθα στην αρχή και μιας βροχής ψιχάλα και έγινε η σπίθα πυρκαγιά και πέλαγος η στάλα" . Σπίθα - Πυρκαγιά, ψιχάλα - πέλαγος... Κάτι καταλάβαμε νομίζω... ( αν σκεφτεί κανείς ότι και η μουσική του τραγουδιού έχει μια κλιμάκωση σ'αυτό το σημείο, αν δεν κάνω λάθος...Μουσική και στίχοι δένουν αρμονικά με τρόπο υποδειγματικό.) Τι τραβάμε και εμείς οι καθηγητές...
https://www.youtube.com/watch?v=pPY34AvItwE
https://www.youtube.com/watch?v=pPY34AvItwE
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου